WARSZTAT: STRATEGIA MARKETINGOWA

  • Dla kogo: Kadra zarządzająca
  • Czas i zakres: Dostosowany od indywidualnych potrzeb Klienta
  • Metoda pracy: Doradztwo, warsztaty, coaching
  • Moduły:
  1. ANALIZA RYNKU NA KTÓRYM DZIAŁA FIRMA
  2. ANALIZA OBECNYCH, POTENCJALNYCH ORAZ DOCELOWYCH KLIENTÓW FIRMY
  3. ANALIZA KONKURENCJI ANALIZA I STRATEGII KONKUROWANIA
  4. ANALIZA PROMOCJI I REKLAMY

Doświadczenie Biznesu:
Nie znajdujemy czasu na analizę własnych działań.

Nie wiemy, ILE PŁACIMY za błędne decyzje i działania (straty finansowe, koszt utraconych możliwości, demotywacja zespołu, etc.).

Korzyści z doradztwa dla Was:
Rzetelna, kompleksowa analiza podejmowanego przez Was wysiłku

i zaangażowania da Wam spójne i dobre działania przekładające się na zyski.

Zapraszamy do konsultacji, ENTERPRISEHOUSE.PL